26 september 2009'

hallådär chuplådär' :D haha, nej - jag vet inte hur man säger.(:

åh, nu är det så att jag sjukt sugen på att skaffa löshår. Som dom flesta vet är det ganska dyrt, så då hade jag tänkt mej att köpa på tradera, billigt men som ändå verkar i gott skick.
Om ni undrar varför jag vill ha det så är det för att jag klippte mej för några veckor sen, kanske två?
Jag skötte inte mitt hår så bra innan, så det var väldigt slitet då när jag hade börjat sköta det, (någolunda) så frisören fick klippa av väldigt mycket. Så nu har jag sjukt kort hår, tycker jag då iaf - även om det känns som att det har växt lite grann åtminstonde ( kanske är för att jag har plattat det? who knows?(: )
Jag vill verkligen ha längre hår,! Mamma verkar inte gilla idén så jätte mycket precis, (inte alls) men om jag betalar själv så måste det väl okej? or, i hope so.

Men, om jag nu köper löshår - vilken färg?
blondt eller brunt?
(ni förstår, jag tycker det är snyggt med mörkt underhår. :D)

vill att alla svarar med vad dom tycker verkar finast.:)
puss.


Kommentarer
Postat av: bestuus

Jag tycker du ska ha blont löshår det passar bättre jo nu ska jag till åland och jag har taylor swift hår jippi kramiz :))<33

2009-09-27 @ 07:57:08
URL: http://EEvieLinaa.bloggg.se
Postat av: anna

hej gumman .. hoppas allt är bra med dig. det heter hallå där köp blåbär. det är inte så lätt att höra det kanske . ha en bra dag.

2009-09-28 @ 07:00:25
Postat av: Du känner mig ;)

Blont = Linda Löberg ;)

2009-10-26 @ 14:21:59
Postat av: sean-banan ruuumpaaaa

hallå där kött och blåbär!!! :)

d vara så man säga på mitt sätt ;)

ruuumpaaaaaaaaa;P

2009-12-01 @ 15:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0