börjar om på nytt' ♥

chacha,

nu börjar jag om på nytt,
jag har ändrat design (fast är inte riktigt klar än, ska ändra rss-symbol bl.a)
och jag har tagit bort alla inlägg.
ska försöka uppdatera oftare och ska försöka göra den så intressant så att fler vill läsa den.(:
jag vet att jag kommer få bloggtorka' flera gånger och verkligen vilja sluta blogga,
men jag ska försöka hålla den kvar.

nu är det så att min bästavän Evelina fyller tolv idag, grattis till henne. ♥


- God Damn You're Beautiful by Chester See

Kommentarer
Postat av: Evelina

;D<3 grattis till henne :)

2009-09-24 @ 10:40:44
URL: http://felsokning.blogg.se/
Postat av: Linn<3

var tvungen att kommentera (eller inte) har tråkigt , vill skriva det oxå men kom igen KOMMENTERA MIN BLOGG NI SOM SER DETA ! :P



haha damp på folk som int kommenterar xD <4

2009-09-24 @ 17:57:32
URL: http://finasteliinn.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Tack gmn älskar dej <33

2009-09-25 @ 16:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0