fredag' en tråkdag?

hallå' :)

alltså, shit. Min blogg är för rosa, vad man än kollar så är det rosa - rosa rosa rosa.
Men, jag håller faktiskt på med en annan blogg som jag jag har - en som bara jag vet om ännu,
och jag lovar att den inte kommer va så här rosa!
Ni får inte veta vad den heter än, eftersom jag vill att den ska bli klar innan nån går in på den.(:

Idag är det Fredag. Det brukar oftast va kul eftersom det är den sista skoldagen, men nu har vi haft lov sen igår och det känns det som att den här dan bara kommer sega sej fram. usch.
Förhoppningsvis kommer Emma hem och då blir det väl isåfall att va med henne och Ida.(:

Imorgon blir det Norrtälje men pappa och bror. Ska bli rätt kul, faktiskt. Först ska vi åka och kolla på en bilutställning med pappas klubb, och sen kanske det blir nån resturang på hemvägen. Mamma åkte till Luxembrug idag, eller heter det Luxenburg'? haha, aja.

Skriver kanske mer sen. Puss.




Kommentarer
Postat av: eveve

Det stavas Luxemburg kram<3

2009-09-25 @ 16:40:39
URL: http://eevielinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0